EMAIL-МАРКЕТИНГ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА

Ескіз недоступний

Дата

2024-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

DTEU

Анотація

Лічик Д. А. Email-маркетинг рекламного агентства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам організації еmail-маркетингу на прикладі рекламного агентства. У роботі розкрито теоретичні аспекти еmail-маркетингу та визначено його можливості для покращення взаємодії ТОВ «ЗЛОІДЕЇ» з клієнтами в цілому. Розроблена вдосконалена стратегія еmail-маркетингу та надані рекомендації які допоможуть покращити своє положення на ринку рекламних агенцій для ТОВ «ЗЛОІДЕЇ» . Ключові слова: маркетинг, цифровий маркетинг, маркетингове середовище, SWOT-аналіз, CTR, контент, клієнти, контектна реклама, еmailмаркетингу Lichyk Dmytro. Email-marketing of an advertising agency. - Manuscript. Qualification work in the speciality 075 “Marketing”, specialization “Digital Marketing”. - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. Graduation qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of organising email marketing on the example of an advertising agency. The essence reveals the theoretical aspects of email marketing and identifies its possibilities for improving the interaction of ZLODEI LLC with its clients in general. An improved email marketing strategy was developed and recommendations were provided to help improve the position of ZLODEI LLC in the advertising agency market. Keywords: marketing, digital marketing, marketing environment, SWOT analysis, CTR, content, customers, contextual advertising, email marketing

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання