Маркетинг центру фізичної реабілізації у соціальних мережах (SMM)

Ескіз недоступний

Дата

2024-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

DTEU

Анотація

Овраменко С. О. «Маркетинг центру фізичної реабілізації у соціальних мережах (SMM)». – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам забезпечення маркетингової діяльності центру фізичної реабілітації. В роботі наведено аналіз ефективності існуючої стратегії використання соціальних мереж, досліджено слабкі і сильні сторони реабілітиаційного центру в соціальних мережах. У підсумку сформовано низку рекомендацій щодо присутності і стратегії використання соціальних мереж досліджуваного реабілітаційного центру. Ключові слова: реабілітаційний центр, маркетинг, соціальні мережі, SMM, стратегія, підприємство, показник ефективності. Ovramenko S. O. “Marketing of a physical rehabilitation center in social networks (SMM).” – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of ensuring the marketing activities of the physical rehabilitation center. The work provides an analysis of the effectiveness of the existing strategy for using social networks, examines the weaknesses and strengths of the rehabilitation center in social networks. As a result, a number of recommendations have been formed regarding the presence and strategy for using social networks of the studied rehabilitation center. Keywords: rehabilitation center, marketing, social networks, SMM, strategy, enterprise, performance indicator.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання