Цифрові технології в маркетинговій діяльності сервісного центру
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Павленко О.В. Цифрові технології в маркетинговій діяльності
сервісного центру (за матеріалами ФОП Головня Владислав Денисович
(сервісний центр Moriss Coffee) – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою
програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельно-економічний
університет. – Київ, 2024.
Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним
аспектам використання цифрових інструментів в маркетинговій діяльності
підприємства. Досліджено маркетингове середовище та визначено сильні та
слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу,
визначено роль цифрових технологій у реалізації завдань маркетингової
діяльності, представлено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової
діяльності на основі використанням цифрових технологій.
Ключові слова: цифровий маркетинг, цифрові технології, сервісний
центр, маркетингова діяльністю.
Pavlenko O.V. Digital technologies in the marketing activities of the
service centre (based on the materials of FOP Golovnya Vladyslav
Denysovych (Moriss Coffee service centre) – Manuscript.
Graduation qualification work in the specialty 075 Marketing under the
educational programme Digital Marketing. – State University of Trade and
Economics.
The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of
the use of digital tools in the marketing activities of the enterprise. The marketing
environment is studied and the strengths and weaknesses of the enterprise are
identified. As a result of the analysis, the role of digital technologies in the
implementation of marketing tasks is determined, recommendations for improving
marketing activities based on the use of digital technologies are presented.
Keywords: digital marketing, digital technologies, service centre, marketing
activities.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА