МОНІТОРИНГ SMM-СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Павлусенко Д.О. Моніторинг SMM-стратегії підприємства сфери
готельно-ресторанних послуг. – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-
професійною програмою «Цифровий менеджмент». – Державний торговельно-
економічний університет. – Київ 2024.
Дослідження присвячене комплексному аналізу SMM-стратегії
підприємств готельно-ресторанного бізнесу. У роботі розглянуто теоретичні
основи SMM-маркетингу, проаналізовано особливості використання соціальних
медіа в індустрії гостинності, досліджено поточну SMM-стратегію
ТОВ «НРБ-КЛУБ» та запропоновано рекомендації з її вдосконалення.
Ключові слова: SMM-маркетинг, соціальні медіа, готельно-ресторанний
бізнес, маркетингова стратегія, digital-маркетинг
Pavlusenko D.О. Monitoring of SMM Strategy for a Hotel and Restaurant
Services Enterprise. – Manuscript.
Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and
professional program "Digital Management". - State University of Trade and
Economics. - Kyiv 2024.
The study is dedicated to a comprehensive analysis of SMM strategy for hotel
and restaurant businesses. The research examines the theoretical foundations of SMM
marketing, analyzes the specifics of social media use in the hospitality industry,
investigates the current SMM strategy of LLC "NRB-CLUB", and proposes
recommendations for its improvement.
Keywords: SMM marketing, social media, hotel and restaurant business,
marketing strategy, digital marketing.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА