E-mail маркетинг підприємства
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Самойленко Р.О E-mail маркетингпідприємства. – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за
освітньопрофесійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний
торговельно економічній університет, Київ, 2024.
Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним
аспектам використання маркетингового інструментарію у процесах створення
та розвитку підприємства. Розкрито сутність та складові маркетингового
інструментарію, доведено доцільність використання в email-маркетингу
підприємств. Проаналізовано маркетинговий інструментарій створення та
розвитку Email-маркетингу ТОВ «MauDau». Розроблено стратегію розвитку
Email-стратегії ТОВ «MauDau» на основі впровадження та удосконалення
маркетингових інструментів підприємства.
Ключові слова: маркетинг, маркетинговий інструмент, бренд,
маркетингова діяльність, створення та розвиток Email-маркетингу.
Samoilenko R/ E-mail marketing of the enterprise. - Manuscript.
Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and
professional program "Digital marketing". – State University of Trade and
Economics, Kyiv, 2024.
The graduation thesis is devoted to the theoretical, methodological and
practical aspects of using marketing tools in the processes of business creation and
development. The essence and components of marketing tools are revealed, the
expediency of use in brand management of enterprises is proven. The marketing
toolkit for the creation and development of Email-marketing of LLC "Maudau" is
analyzed. The Email-strategy of LLC "Maudau" was developed based on the
implementation and improvement of the company's marketing tools.
Keywords: marketing, marketing tool, brand, marketing activity, brand
creation and development.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА