Управління цифровим маркетингом підприємства
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Шай С. С. Управління цифровим маркетингом підприємства. –
Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-
професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічній
університет,
Київ,
2024.
Кваліфікаційну
роботу присвячено теоретико-методичним і практичним
аспектам управління цифровим маркетингом підприємства. У роботі розкрито
сутність цифрового маркетингу та його роль у сучасному управлінні
підприємством. Проаналізовано макро-, мікросередовище та внутрішнє
маркетингове середовище ПП «Дента Дерм». Надано оцінку існуючому підходу
до управління цифровим маркетингом підприємства. Розроблено комплекс
заходів для підвищення ефективності цифрового маркетингу ПП «Дента Дерм».
Ключові слова: цифровий маркетинг, маркетингове середовище,
управління маркетингом, маркетингова стратегія.
Shai S. S. Enterprise Digital Marketing Management. – Manuscript.
Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and
professional program "Digital marketing". – State University of Trade and Economics,
Kyiv, 2024.
The graduation thesis is devoted to the theoretical, methodological, and practical
aspects of enterprise digital marketing management. The paper explores the essence of
digital marketing and its role in modern enterprise management. It analyzes the macro-,
micro-, and internal marketing environment of the private enterprise "Denta Derm". The
study evaluates the current approach to managing digital marketing at the enterprise. A set
of measures has been developed to improve the effectiveness of digital marketing at "Denta
Derm".
Keywords: digital marketing, marketing environment, marketing
management, marketing strategy.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА