Розроблення стратегії цифрового маркетингу
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Ткаченко В.М. Розроблення стратегії цифрового маркетингу. – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-
професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний
університет,Київ,2024.
У роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти застосування
маркетингових інструментів для розроблення стратегії цифрового маркетингу ТОВ
«ГРУП СЕБ УКРАЇНА». Розкрито сутність та роль маркетингової стратегії
підприємства у залученні нових клієнтів. Проведено аналіз маркетингової
діяльності ТОВ «ГРУП СЕБ УКРАЇНА» і розроблено стратегію підприємства на
основі інструментів цифрового маркетингу. Запропоновано стратегію розвитку
підприємства з акцентом на розширення каналів збуту за допомогою сайту та
активної присутності в соціальних мережах (Facebook, Instagram, TikTok) із
залученням інфлюенсерів, що направлено на залучення нових клієнтів.
Ключові слова: маркетинг, стратегія, цифровий маркетинг, інструменти
цифрового маркетингу, просування в соціальних мережах.
Tkachenko V.M. Development of a digital marketing strategy. - Manuscript.
Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and
professional program "Digital Marketing". – State University of Trade and Economics,
Kyiv, 2024.
The paper investigates the theoretical and practical aspects of the use of marketing
tools for the development of a digital marketing strategy for SEB GROUP UKRAINE
LLC. The essence and role of the enterprise's marketing strategy in attracting new
customers are revealed. An analysis of the marketing activities of LLC ‘GROUP SEB
UKRAINE’ is carried out and a strategy of enterprise on the basis of digital marketing
tools is developed. A development strategy for the enterprise is proposed with an
emphasis on expanding sales channels through the website and an active presence in
social networks (Facebook, Instagram, TikTok) with the involvement of influencers,
which is aimed at attracting new customers.
Keywords: marketing, strategy, digital marketing, digital marketing tools, social
media promotion.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА