УСПІХ PALWORLD: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ІГРОВОЇ ПЛАТФОРМИ ТА ВИКЛИКИ ПЕРЕД НИМИ В УКРАЇНІ
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Артюх, А. (2024). Успіх Palworld: особливості маркетингових комунікацій ігрової платформи та виклики перед ними в Україні. У Д. С. Файвішенко, Є. В. Шкуров & О. В. Голік (Ред.), Україна у просторі соціальних комунікацій: суспільство, медіа, рефлексії війни. Сучасні тренди журналістики, реклами та PR (с. 305–316). Державний торговельно-економічний університет.