Маркетингові технології міжнародної компанії на зарубіжних ринках (за матеріалами ТОВ «Епіцентр К»)
Вантажиться...
Дата
2025-11
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Випускну кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню маркетингових
технологій компанії «ЕПІЦЕНТР-К», а також самої історії та аналізу
розвитку компанії. Формування заходів та пропозицій для ТОВ «Епіцентр-
К» на основі аналізу вибору цільових ринків. Покращення маркетингових
технологій для залучення покупців, збільшення продажів. В випускній
кваліфікаційній роботі був розглянутий детальний аналіз конкуренції,
формування моделі покупця і слабкі і сильні сторони компанії
The graduation thesis is devoted to the research of marketing technologies of the
EPICENTER-K company, as well as the history and analysis development of the
company itself. Formation of measures and proposals for "Epicenter-K" LLC
based on the analysis of the choice of target markets. Imporovement of marketing
technologies to attract buyers, increase sales. A detailed analysis of the
competition, the formation of the buyer's model and the company's strengths and
weaknesses were considered in the final qualification work
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Лук’янчук Є Е Маркетингові технології міжнародної компанії на зарубіжних ринках (за матеріалами ТОВ «Епіцентр К») Кваліфікаційна робота бакалавра за спeцiaльністью 073 «Менеджмент» Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університету