«МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ» (за матеріалами ТОВ «Епіцентр К», м. Київ)
Вантажиться...
Дата
2025-11
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Випускну роботу присвячено актуальній темі формування маркетингового
механізму інноваційних проєктів міжнародної компанії. Мета роботи: дослідити
передумови маркетингової діяльності компанії, а також визначити її напрям
формування маркетингового механізму в сучасних умовах міжнародного ринку.
В першому розділі було оцінено фінансово-господарську діяльність ТОВ
«Епіцентр К» та досліджено організаційно-економічний механізм маркетингового
забезпечення інноваційних проєктів ТОВ «Епіцентр К».
В другому розділі було охарактеризовано сучасні тенденції світового ринку
маркетингових інструментів та особливості корпоративної політики ТОВ
«Епіцентр К».
В третьому розділі було визначено організаційно-економічне забезпечення
покращення маркетингового забезпечення інноваційної діяльності ТОВ «Епіцентр
К» та прогнозовано основні фінансово-господарські результати компанії
The graduation thesis is devoted to the topical topic of forming a marketing
mechanism for innovative projects of an international company. The purpose of the work
is to study the prerequisites for the company's marketing activities, as well as to determine
its direction of forming a marketing mechanism in the current international market
conditions.
In the first section, the financial and economic activities of Epicenter K LLC were
evaluated and the organizational and economic mechanism for marketing support for
innovative projects of Epicenter K LLC was investigated.
The second section characterizes the current trends in the global market of
marketing tools and the features of the corporate policy of Epicenter K LLC.
The third section identifies the organizational and economic support for improving
the marketing support of the innovation activities of Epicenter K LLC and forecasts the
main financial and economic results of the company
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Гончаренко І А «МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ» (за матеріалами ТОВ «Епіцентр К», м. Київ) Кваліфікаційна робота бакалавра за спeцiaльністью 073 «Менеджмент» Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університету