РЕКЛАМНА ПОЛІТИКА МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ (за матеріалами ТОВ «ЗАМЛЕР Україна», м. Київ)
Вантажиться...
Дата
2025-11
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю «Менеджмент», Освітньою
програмою «Міжнародний менеджмент». Державний торговельно-економічний
університет, Київ, 2024.
Випускну кваліфікаційну роботу присвячено аналізу міжнародного
менеджменту та покращенню рекламної політики компанії ТОВ «ЗАММЛЕР
Україна». Приділена увага організаційно-економічній характеристиці діяльності
ТОВ «ЗАММЛЕР Україна» та фінансовому стану та визначенню шляхів їх
вдосконалення. Проаналізовано світовий рекламній ринок та наведено пропозиції
вдосконалення рекламної політики. Окремо проаналізовано фінансовий результат
від впроваджень
The final qualification work is devoted to the analysis of international
management and the improvement of the advertising policy of the LLC "ZAMMLER
Ukraine". Attention is paid to the organizational and economic characteristics of the
activities of LLC "ZAMMLER Ukraine" and the financial condition and the
determination of ways of their improvement. The global advertising market is analyzed
and suggestions for improving the advertising policy are given. The financial result
from implementations is analyzed separately
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Галух Д В РЕКЛАМНА ПОЛІТИКА МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ НА ЗОВНІШНІХ РИНКАХ (за матеріалами ТОВ «ЗАМЛЕР Україна», м. Київ) Кваліфікаційна робота бакалавра за спeцiaльністью 073 «Менеджмент» Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університету