СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ (за матеріалами ПАТ ’’Золотоніський маслоробний комбінат
Вантажиться...
Дата
2025-11
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
«Система маркетингових комунікацій міжнародної
компанії» (за матеріалами ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат»)
Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю «Менеджмент»,
Освітньою програмою «Міжнародний менеджмент». Державний торговельно-
економічний університет, Київ, 2024.
Випускну кваліфікаційну роботу присвячено виявленню проблем у
комунікаційній політиці ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат» та
пропозиції щодо її покращення за допомогою дослідження.
У дослідженні представлено економічну характеристику підприємств та
проаналізовано основні показники їх виробничо-господарської діяльності.
Проаналізовано ефекти та тенденції маркетингових комунікацій та
визначено їх ефективність. Також проаналізовано поточні маркетингові
комунікації та структуру підприємства.
Надано рекомендації щодо покращення маркетингових комунікацій ПАТ
"Золотоніський маслозавод", зокрема щодо відкриття фірмового інтернет-
магазину.
Nechiporenko R.B. "Marketing communications system of an international
company" (based on the materials of PAT ʺZolotonisʹkyy maslorobnyy kombinat")
Graduation qualification work in the specialty "Management", Educational
program "International Management". State University of Trade and Economics, Kyiv,
2024.
The graduation thesis is devoted to identifying problems in the communication
policy of PAT ʺZolotonisʹkyy maslorobnyy kombinat" and proposals for its
improvement through research.
The study presents the economic characteristics of enterprises and analyzes the
main indicators of their production and economic activity.
The effects and trends of marketing communications were analyzed and their
effectiveness determined. Current marketing communications and the structure of the
enterprise were also analyzed.
Recommendations were made to improve the marketing communications of
PJSC "Zolotoni Maslozavod", in particular, regarding the opening of a branded online
store.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Нечипоренко Н Б СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ (за матеріалами ПАТ ’’Золотоніський маслоробний комбінат Кваліфікаційна робота бакалавра за спeцiaльністью 073 «Менеджмент» Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університету