СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ (за матеріалами ПАТ ’’Золотоніський маслоробний комбінат

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025-11

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

«Система маркетингових комунікацій міжнародної компанії» (за матеріалами ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат») Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю «Менеджмент», Освітньою програмою «Міжнародний менеджмент». Державний торговельно- економічний університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено виявленню проблем у комунікаційній політиці ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат» та пропозиції щодо її покращення за допомогою дослідження. У дослідженні представлено економічну характеристику підприємств та проаналізовано основні показники їх виробничо-господарської діяльності. Проаналізовано ефекти та тенденції маркетингових комунікацій та визначено їх ефективність. Також проаналізовано поточні маркетингові комунікації та структуру підприємства. Надано рекомендації щодо покращення маркетингових комунікацій ПАТ "Золотоніський маслозавод", зокрема щодо відкриття фірмового інтернет- магазину. Nechiporenko R.B. "Marketing communications system of an international company" (based on the materials of PAT ʺZolotonisʹkyy maslorobnyy kombinat") Graduation qualification work in the specialty "Management", Educational program "International Management". State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to identifying problems in the communication policy of PAT ʺZolotonisʹkyy maslorobnyy kombinat" and proposals for its improvement through research. The study presents the economic characteristics of enterprises and analyzes the main indicators of their production and economic activity. The effects and trends of marketing communications were analyzed and their effectiveness determined. Current marketing communications and the structure of the enterprise were also analyzed. Recommendations were made to improve the marketing communications of PJSC "Zolotoni Maslozavod", in particular, regarding the opening of a branded online store.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Нечипоренко Н Б СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ (за матеріалами ПАТ ’’Золотоніський маслоробний комбінат Кваліфікаційна робота бакалавра за спeцiaльністью 073 «Менеджмент» Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університету

Doi

UDC

Orcid

Pages