МЕДІАЛАНДШАФТ Том 1. MEDIA LANDSCAPE Volume 1
Ескіз недоступний
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Науково-практичне видання присвячено розгляду медійного середовища, структурним підрозділам, напрямам, які складають медійний ландшафт сьогодення, а також тим засадам, які спрямовані на підвищення медіаграмотності суспільства. Представлено теоретичні основи медіалогії, практичні тенденції формування різних форм контенту, трансльованого як через традиційні, так і через інтерактивні масмедіа. Запропоновано найбільш актуальні напрями візуалізації тих інформаційних, рекламних та інших звернень, які сприятимуть формуванню високого рівня громадської свідомості всіх членів медіапростору, мистецької та культурологічної компетентності здобувачів вищої освіти зі спеціальності «Журналістика».
Видання призначене для опанування медіазасад майбутніми фахівцями у сфері медіа та практиками суміжних професій.
The scientific and practical publication is devoted to the consideration of the media environment, structural divisions, directions that make up the media landscape of today, as well as the principles that are aimed at increasing the media literacy of society. The theoretical foundations of medialogy are presented, practical trends in the formation of various forms of content broadcast through both traditional and interactive mass media. The most relevant directions for the visualization of those information, advertising and other appeals that will contribute to the formation of a high level of public consciousness of all members of the media space, artistic and cultural competence of higher education applicants in the specialty "Journalism" are proposed.
The publication is intended for mastering media fundamentals by future media professionals and practitioners of related professions.
Опис
Ключові слова
медіалогія, медіакластерізація, медіапростір, журналістські жанри, контент, таргетинг, маркетингові комунікації, дизайн, реклама, зв’язки з громадськістю, менеджмент новин, спіндокторінг, етика медіадіяльності, mediaology, media clustering, media space, journalistic genres, content, targeting, marketing communications, design, advertising, public relations, news management, spin doctoring, media ethics
Бібліографічний опис
Файвішенко, Д. С., Кияниця, Є. О., Алданькова, Г. В. та ін. (2023). Медіаландшафт (А. А. Мазаракі, Ред.). Т. 1. Серія «Медіалогія». Державний торговельно-економічний університет.
Faivishenko, D. S., Kyianytsia, Ye. O., Aldankova, H. V. et al. (2023). Media Landscape (A. A. Mazaraki, Ed.). Vol. 1. Series "Medialogy". State University of Trade and Economics.