Стратегії маркетингу багатонаціональних компаній в автомобілебудуванні (на матеріалах Асоціація «Український національний комітет Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine)», м. Київ)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Смирнов Олександр Андрійович. Стратегії маркетингу багатонаціональних компаній в автомобілебудуванні (на матеріалах Асоціація «Український національний комітет Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine)», м. Київ). У даній роботі аналізується світовий автомобільний ринок. Визначено сутність світового автомобільного ринку, його особливості та проаналізовано основні фактори, що спливають на формування попиту та пропозиції на даному ринку. В роботі досліджується структура та сучасні тенденції розвитку автомобільного ринку світу. У роботі аналізуються основні маркетингові стратегії компаній-лідерів автомобільного ринку. Ці стратегії розрізняються в залежності від можливості самих компаній, привабливості конкретного ринку, ступеню його розвиненості у технологічному та споживчому розумінні. У роботі досліджено поточній стан українського автомобільного ринку. Для компанії «Toyota» було сформульовано маркетингову стратегію на українському ринку, яка передбачає основну ставку на продаж автомобілів преміального сегменту та престижних автомобілів компанії, а також побудову ефективної логістики та системи підтримки власників автомобілів. Ключові слова: світовий автомобільний ринок, маркетингова стратегія, кон’юнктуроформуючі фактори ринку, транснаціональна компанія, стратегічні альянси, електромобілі, автомобілі з гібридними двигунами.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Смирнов О. А. Стратегії маркетингу багатонаціональних компаній в автомобілебудуванні (на матеріалах Асоціація «Український національний комітет Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine)», м. Київ). 292 «Міжнародні економічні відносини» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.

Doi

UDC

Orcid

Pages