Формування стратегії маркетингу вітчизняного підприємства на міжнародному ринку сухого молока (на матеріалах Торговопромислової палати України», м. Київ)
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Харитич Анна Сергіївна. Формування стратегії маркетингу вітчизняного підприємства на міжнародному ринку сухого молока (на матеріалах Торговопромислової палати України», м. Київ) Випускна кваліфікаційна робота присвячена актуальній темі створення маркетингової стратегії підприємства для виходу на міжнародний ринок сухого молока. Проаналізовано особливості маркетингових стратегій провідних світових лідерів глобального ринку. Розглянуто найпопулярніші геопросторові напрямки для експорту продукції з сухого молока. Обгрунтовано основні напрями для формування маркетингової стратегії для виходу вітчизняного виробництва на міжнародний ринок. Ключові слова: маркетингові стратегії, експорт, сухе молоко, продукція, міжнародний ринок.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
Ключові слова
Бібліографічний опис
Харитич А. С. Формування стратегії маркетингу вітчизняного підприємства на міжнародному ринку сухого молока (на матеріалах Торговопромислової палати України», м. Київ). 292 «Міжнародні економічні відносини» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.