Маркетингові стратегії економічних субʼєктів у глобальному бізнесі (на прикладі мережі салонів ТОВ “Джи Бар” за матеріалами Торгово-промислової палати, м.Київ)
Вантажиться...
Дата
2024
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Казаніна Єлизавета Валентинівна. Маркетингові стратегії економічних субʼєктів у глобальному бізнесі, на прикладі мережі салонів “Джи Бар” (за матеріалами Торгово-промислової палати). Актуальність випускної кваліфікаційної роботи обумовлена тим, що маркетингові стратегії відіграють вирішальну роль у формуванні конкурентоспроможності підприємств на міжнародному ринку, який динамічно розвивається в умовах глобалізації. Досліджено вплив глобалізації на розробку та реалізацію маркетингових стратегій підприємств. Проаналізовано особливості застосування маркетингових стратегій в українському контексті. Розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії мережі салонів “Джи Бар”. Значну увагу приділено аналізу маркетингових стратегій на діяльність підприємства на міжнародних ринках. Також на прикладі салонів «Джи Бар» була досліджена їх ефективність з точки зору маркетингу й розробленні конкретні пропозиції щодо удосконалення їх маркетингової стратегії. В ході виконання роботи були застосовані такі методи аналізу як: порівняльний аналіз, вивчення наукової літератури, аналіз практики роботи мережі салонів «Джи Бар». Ключові слова: маркетингові стратегії, міжнародний бізнес, глобалізація, конкурентоспроможність, мережа салонів "Джи Бар", ефективність, рекомендації.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
Ключові слова
Бібліографічний опис
Казаніна Є. В. Маркетингові стратегії економічних субʼєктів у глобальному бізнесі (на прикладі мережі салонів ТОВ “Джи Бар” за матеріалами Торгово-промислової палати, м.Київ). 292 «Міжнародні економічні відносини» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.