«Системний аналіз ціноутворення у формуванні конкуренто спроможності мережевого супермаркету»
Вантажиться...
Дата
2025-11
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
В даній роботі досліджено системний аналіз ціноутворення у формуванні
конкурентоспроможності українських мережевих супермаркетів. Вивчено
теоретичні аспекти ціноутворення та конкурентоспроможності, а також їх
взаємозв'язок. Проаналізовано цінові стратегії провідних українських
супермаркетів, таких як Сільпо, АТБ, Novus , з використанням сучасних методів
аналізу даних. Проведено порівняння цінової політики обраних мереж
супермаркетів, виявлено особливості ціноутворення та регіональні відмінності.
У практичній частині роботи наведенні фактори впливу на ціноутворення
з метою підвищення конкурентоспроможності супермаркетів. Було виявлено
проблемні аспекти та потенційні напрямки для оптимізації ціноутворення,
запропоновано впровадження динамічного ціноутворення, використання
технологій великих даних для персоналізації цінових пропозицій. Зроблена
оцінка потенційного впливу запропонованих змін на загальну
конкурентоспроможність мережевих супермаркетів та стійкість бізнесу
This paper investigates the systemic analysis of pricing in the formation of
competitiveness among Ukrainian chain supermarkets. The theoretical aspects of
pricing and competitiveness, as well as their interrelation, are studied. The pricing
strategies of leading Ukrainian supermarkets such as Silpo, ATB, Novus are analyzed
using modern data analysis methods. A comparison of the pricing policies of selected
supermarket chains is conducted, revealing pricing peculiarities and regional
differences
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Гученко О П «Системний аналіз ціноутворення у формуванні конкуренто спроможності мережевого супермаркету» Кваліфікаційна робота бакалавра за спeцiaльністью 124 «Системний аналіз» Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університету