Formation of the company's image in foreign markets (on the materials of the “Alfa Brok Service” LLC, Kyiv)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
KNUTE
Анотація
АНОТАЦІЯ
ДО ВИПУСКНОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ
на тему :
Формування іміджу підприємства
на зовнішніх ринках
(на матеріалах ТОВ «ТОВ «АльфаБрокСервіс», м. Бориспіль»)
Студентки 2 курсу, 4ам групи, спеціальності 073 «Менеджмент»,
спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» Д. Девяткіної
У випускній кваліфікаційній роботі розглянута і обгрунтована
доцільність створення іміджу підприємства для здійснення ефективної
діяльності на зовнішніх ринках. У процесі дослідження імідж компанії на
зовнішніх ринках запропоновано розглядати з позиції об'єкта управління.
Особливу увагу приділено вивченню особливостей і практичним аспектам
формування іміджу підприємства на зовнішніх ринках. Визначено послідовні
етапи та основні інструменти процесу створення позитивного іміджу
компанії на міжнародних ринках.
ABSTRACT
FINAL QUALIFYING PAPER
on the topic:
«Formation of the company's image in foreign markets»
(on the materials of the “Alfa Brok Service” LLC)
Student of the 2
nd
year, group 4am, specialty 073 “Management”, specialization
“Management of FEA” D. Deviatkina
The final qualifying paper considers and substantiates the feasibility of
creating the image of the enterprise for implementation effective operations in
foreign markets. In the process of research, the image of the enterprise on external
markets proposed to consider from the perspective of the object of management.
Particular attention is paid to the study of the features and practical aspects of
forming the image of the enterprise in foreign markets. The sequential stages and
the main tools of the process of creating a positive image of an enterprise on
international markets
Опис
FINAL QUALIFYING PAPER