Психологічні особливості формування іміджу телерадіокомпанії
Вантажиться...
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто психологічні аспекти формування іміджу телерадіокомпанії в умовах воєнного стану, принципові зміни логіки споживання контенту українським теле-глядачем та радіослухачем, а також актуальні задачі для власників медіа та журналістів, які допоможуть зберегти довіру до конкретного медіа.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Ярхо, О. (2023). Психологічні особливості формування іміджу телерадіокомпанії. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія. Психологічне забезпечення професійної діяльності працівників торговельно-економічного спрямування (с. 89–93). Державний торговельно-економічний університет.