СТВОРЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ БРЕНДІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ
Вантажиться...
Дата
2025-10
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ержавний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена актуальній темі створення та
просування українських брендів на міжнародних ринках.
Проаналізовано теоретичні основи створення та просування брендів на
міжнародному ринку, а саме основні поняття «бренду» та «бренд-менеджменту»
та його принципи, функції, завдання. Визначено основні етапи створення і
просування бренду на міжнародних ринках
Ідентифіковано напрямки вдосконалення створення і просування
українських брендів на міжнародних ринках. Визначено особливості просування
українських брендів на міжнародні ринки. Проаналізовано та запропоновано
враховувати досвід міжнародних брендів для вдосконалення створення і
просування українських брендів на міжнародних ринках
The qualification work is devoted to the topical issue of creating and promoting
Ukrainian brands in international markets. The theoretical foundations of creating and
promoting brands in the international market, namely the basic concepts of “brand”
and “brand management” and its principles, functions, and tasks are analyzed. The
main stages of creating and promoting a brand in international markets are determined
Directions for improving the creation and promotion of Ukrainian brands in
international markets are identified. The peculiarities of promoting Ukrainian brands
in international markets are identified. It is analyzed and proposed to take into account
the experience of international brands to improve the creation and promotion of
Ukrainian brands in international markets.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Ночовна Г Д СТВОРЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ БРЕНДІВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністью 054 «Соціологія» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету
https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11608