ОНЛАЙН ТОРГІВЛЯ У МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ
Вантажиться...
Дата
2025-10
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет
Анотація
Визначено поняття «інтернет-торгівля», розкрито сутність інтернет-
торгівлі, основні принципи. Проаналізовано схему організації інтернет-торгівлі
B2B, С2С, B2G, G2B, G2C. Здійснено дослідження розвитку електронної комерції
у найбільших регіонах світу, розглянуто найбільш популярні інтернет-магазини в
Україні та їх бізнес-моделі
Проведено аналіз організації та розвитку інтернет-торгівлі на прикладі ТОВ
«Розетка.УА» . Проведено PEST-аналіз зовнішнього середовища ТОВ
«Розетка.УА», описано елементи електронної комерції, технологічні елементи,
етапи процесу купівлі на ТОВ «Розетка.УА». Розроблено низку перспективних
напрямків розвитку інтернет-торгівлі підприємства на міжнародному ринку,
описано їх застосування для розвитку інтернет-торгівлі ТОВ «Розетка.УА» на
міжнародному ринку
The concept of «internet trade» is defined, the essence of internet trade and its
key principles are revealed. The organizational schemes of internet trade, including
B2B, C2C, B2G, G2B, and G2C, are analyzed. A study of the development of e-
commerce in the largest regions of the world is conducted, and the most popular online
stores in Ukraine along with their business models are examined.
An analysis of the organization and development of online trade is carried out
using the example of LLC «Rozetka.UA.» A PEST analysis of the external environment
of LLC «Rozetka.UA» is performed. Elements of e-commerce, technological
components, and stages of the purchasing process at LLC «Rozetka.UA» are described.
A number of promising directions for the development of the company's online trade in
the international market are proposed, and their application to the development of LLC
«Rozetka.UA's» international online trade is described.
Опис
Ключові слова
міжнародний ринок, електронна комерція, інтернет- торгівля, онлайн-продажі, маркетплейс, ТОВ «Розетка. УА»
Бібліографічний опис
Догару А В ОНЛАЙН ТОРГІВЛЯ У МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністью 054 «Соціологія» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету
https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11519