Особливості формування стратегій ребрендингу підприємств енергетичної галузі на прикладі глобальних компаній-лідерів ринку
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті проаналізовано досвід паливних компаній в побудуванні стратегій ребрен-дингу в умовах високої конкуренції. Встановлено, що ребрендинг є одним із найдієвіших способів підвищення лояльності споживачів: він стимулює зацікавлення постійних клієнтів, залучає нових, а в результаті – збільшує обсяги продажів і прибуток. В процесі аналізу підходів паливних компаній до ребрендингу проведено оцінку, наскільки ефективним є цей процес і які результати він приносить бізнесу.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Яркіна, А. (2025). Особливості формування стратегій ребрендингу підприємств енергетичної галузі на прикладі глобальних компаній-лідерів ринку. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 307–313). Державний торговельно-економічний університет.