Франчайзинг як інструмент інтернаціоналізації бізнесу: досвід та роль ICC Ukraine

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглядається роль франчайзингу як ефективного інструменту виходу бізнесу на зовнішні ринки. Проаналізовано діяльність Українського національного комітету Міжнародної торгової палати (ICC Ukraine) у сфері підтримки міжнародного франчайзингу. Наведено кейси українських компаній, які скористалися консультаційною допомогою ICC Ukraine для масштабування бізнесу за франшизною моделлю.

Опис

Ключові слова

франчайзинг, міжнародній бізнес, масштабування бізнесу, франшизна модель, franchising, international business, business scaling, franchise model.

Бібліографічний опис

Харитич, А. (2025). Франчайзинг як інструмент інтернаціоналізації бізнесу: досвід та роль ICC Ukraine. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 257–261). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid