КОНЦЕПТУЮЧІ ОСНОВИ ЗДОРОВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА ЗВО
Ескіз недоступний
Дата
2025-10
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет
Анотація
У кваліфікаційній роботі досліджено структура здорової особистості
студента ЗВО. Метою роботи було дослідження концептуальних основ
здорової особистості студентів ЗВО. У дослідженні взяли участь 34 особи. У
першому розділі розглянуті теоретичні аспекти: Феномен здорової
особистості студента, її компоненти та психологічні та соціальні чинники
формування. У другому розділі проведено емпіричне дослідження за
методиками діагностики рівня рефлексивності у студентів (В. Карпов),
“Адаптованість студентів у ВНЗ” Т. Д. Дубровська, “Діагностика емоційного
інтелекту” (Н. Холл), “Мотивація до успіху” (Т. Елерс) та анкетою
“Дослідження концептуючих основ здорової особистості студентів”.
Кореляційний аналіз за Спірменом показав зв'язок між мотивацією до успіху
та адаптованістю до навчальної діяльності, рефлексивністю. між
адаптованістю до навчальної діяльності та емоційним інтелектом та між
складниками емоційного інтелекту. У третьому розділі запропоновані
рекомендації: когнітивний розвиток, емоційна компетентність, ціннісно-
мотиваційне самовизначення, соціальна підтримка
The qualification work investigates the structure of a healthy personality of
a university student. The purpose of the work was to study the conceptual
foundations of a healthy personality of university students. The study involved 34
people. The first section deals with theoretical aspects: The phenomenon of a healthy
student personality, its components, and psychological and social factors of
formation. The second chapter conducted an empirical study based on the methods
of diagnosing the level of reflexivity in students (V. Karpov), “Adaptability of
students in higher education” by T. Dubrovska, “Diagnosis of emotional
intelligence” (N. Hall), “Motivation to succeed” (T. Ehlers) and the questionnaire
“Study of the conceptual foundations of a healthy personality of students”.
Spearman's correlation analysis showed a connection between motivation to succeed
and adaptability to learning activities, reflexivity, between adaptability to learning
activities and emotional intelligence, and between components of emotional
intelligence. The third section offers recommendations: cognitive development,
emotional competence, value and motivational self-determination, and social
support.
Опис
Ключові слова
здоров’я, психологічне здоров’я, здорова особистість, компоненти, студентська адаптація, емоційний інтелект, рефлексія, мотивація до успіху
Бібліографічний опис
Пуховикова Д В КОНЦЕПТУЮЧІ ОСНОВИ ЗДОРОВОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА ЗВО Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністью 054 «Соціологія» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету
https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11457