ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОЇ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ
Ескіз недоступний
Дата
2025-10
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний Торговельно - Економічний Університет/ Київський національний Торговельно- Економічний Університет
Анотація
“Психологічні особливості
ефективної клієнтоорієнтованої взаємодії працівників сфери громадського
харчування”. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра: 053
«Психологія» спеціалізації «Практична психологія» – ДТЕУ Київ, 2025.
У кваліфікаційній роботі досліджено клієнтоорієнтовану взамодію.
Метою теоретично обґрунтувати та емпірично визначити психологічні
особливості ефективної клієнтоорієнтованої взаємодії працівників сфери
громадського харчування. У дослідженні взяли участь 40 осіб. У першому
розділі розглянуті аналіз проблеми клієнтоорієнтованого підходу у бізнесі.
У другому розділі проведено емпіричне дослідження за методиками
(КОС-2), (BEES), (MBI) та авторською анкетою. Розроблено рекомендації
щодо розвитку клієнтоорієнтованої взаємодії, зокрема через емпатію,
зворотний зв’язок, навчання, командну взаємодію, мотивацію та інтеграцію
принципів клієнтоорієнтованості в корпоративну культуру.
“Psychological features of effective
client-oriented interaction of public catering workers” - Qualification work for the
degree of bachelor: 053 “Psychology”, specialization “Practical Psychology” -
SUTE Kyiv, 2025.
The qualification work investigates client-oriented interaction. The aim is to
theoretically substantiate and empirically determine the psychological features of
effective customer-oriented interaction of catering workers. The study involved 40
people. The first section analyzes the problem of customer-oriented approach in
business.
In the second section, an empirical study was conducted using the methods
(KOS-2), (BEES), (MBI) and the author's questionnaire. Recommendations for the
development of customer-oriented interaction, in particular through empathy,
feedback, training, teamwork, motivation and integration of customer-oriented
principles into corporate culture, are developed.
Опис
Ключові слова
клієнтоорієнтованість, сфера громадського харчування, ресторанний бізнес, емоційне вигорання, емоційний відгук, персонал
Бібліографічний опис
Максимішина В С ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕФЕКТИВНОЇ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ СФЕРИ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністью 054 «Соціологія» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету
https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11452