Механізм управління конкурентоспроможністю у системі глобального маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проведено системний аналіз механізму управління конкурентоспроможністю в умовах глобального маркетингового середовища. Охарактеризовано структурні компоненти механізму, логіку його функціонування, а також специфіку його адаптації до викликів транснаціонального ринку. Встановлено взаємозвʼязок між маркетинговими інструментами та динамікою конкурентних переваг субʼєктів міжнародного бізнесу.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Таценко, В. (2025). Механізм управління конкурентоспроможністю у системі глобального маркетингу. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 227–234). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid