Методичні підходи до оцінки економічної ефективності позиціонування брендів
Вантажиться...
Файли
Дата
2025
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У цій статті систематизовано методичні підходи до оцінки прибутковості позиціонування бренду. Проаналізовано сучасні методи оцінки впливу брендингу на фінансову діяльність компанії, а також розглянуто математичні моделі для прогнозування ефективності маркетингових стратегій. На основі емпіричних даних запропоновано комплексний підхід до оцінки прибутковості позиціонування бренду.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Лучицький, А. (2025). Методичні підходи до оцінки економічної ефективності позиціонування брендів. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 155–161). Державний торговельно-економічний університет.