Управління конкурентоспроможністю підприємства торгівлі (за матеріалами ТОВ «АЛЬТ-СТАР», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Сьогодні більшість сучасних підприємств функціонує в мінливому
конкурентному середовищі. Тому підприємства потребують впровадження
механізму управління конкурентоспроможності. Дана система допоможе їм
зайняти чітку впевнену позицію на ринку та стабільно її утримувати.
Ефективне управління конкурентоспроможністю підприємства
забезпечує стабільний фінансовий розвиток та швидке економічне зростання,
особливо це стосується підприємств, які тільки починають свій складний
шлях у сфері торгівлі.
Актуальність і значущість теми визначається також тим, що аналіз і
оцінка ефективності управління конкурентоспроможності підприємств та її
вдосконалення дозволяє керівникам, незважаючи вже на досягнуті
результати, оцінити постійно мінливу ситуацію на ринку та розробити заходи
щодо їх усунення. А якщо брати до уваги, що зараз часи активного
інтелектуально-інформаційного розвитку, а ринки достатньо насичені
підприємствами, важливим є впровадження новітніх рішень, основою для
яких є – новітні технології.
Разом з тим, значна зацікавленість у зазначених питаннях зумовила
актуальність обраної теми дослідження.
Метою роботи є дослідження системи управління
конкурентоспроможністю ТОВ «АЛЬТ-СТАР» та розробка заходів щодо
його вдосконалення.
Для досягнення поставленої мети вирішені наступні завдання:
1. Розглянути поняття конкурентоспроможності та її складові.
2. Зрозуміти методи оцінювання конкурентоспроможності.
3. Оцінити внутрішній потенціал підприємства ТОВ «АЛЬТ-СТАР» .
4. Провести аналіз результатів управління конкурентоспроможності
ТОВ «АЛЬТ-СТАР».
5. Розробити програму вдосконалення управління
конкурентоспроможності підприємства.
Об'єктом дослідження виступає система управління
конкурентоспроможністю підприємства.
Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління
конкурентоспроможністю ТОВ «АЛЬТ-СТАР».
При написанні роботи використовувалися наступні методи
дослідження: оцінка конкурентоспроможності за критерієм Вальда, Гурвиця,
Лапласа, коефіцієнти ефективності використання фінансових ресурсів,
власного капіталу, незалежності (власності), фінансової стійкості, також
використані: описовий, графічні методи і метод аналізу документів.
Інформаційно-емпіричної базою даного дослідження є монографічні
літературні джерела за темою роботи, спеціалізовані видання в цій галузі,
результати спостережень, Інтернет-ресурси, а також розрахунки, проведені
автором.
Сформульовані в роботі висновки і рекомендації щодо вдосконалення
конкурентоспроможності дадуть змогу ТОВ «АЛЬТ-СТАР» оптимізувати
управління мережею філій, що є значним конкурентним фактором.
Матеріали дослідження було апробовано у вигляді опублікованої статті
в збірнику наукових статей студентів «Менеджмент: імперативи та виклики»
Київського національно-економічного університету (додаток А).
Структура роботи: робота включає в себе вступ, три розділи, висновки
та пропозиції, список використаних джерел, який складається з 44 джерел.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА