Соціально-психологічні умови задоволеності професійною діяльністю педагогів закладу дошкільної освіти
Вантажиться...
Дата
2025-09
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних умов задоволеності професійною діяльністю педагогів закладів дошкільної освіти. У роботі розглянуто теоретичні підходи до визначення задоволеності працею, чинники, що впливають на рівень задоволеності, та проведено емпіричне дослідження. Результати дослідження показали, що рівень задоволеності залежить від соціального клімату, організаційної напруженості, можливостей професійного розвитку та рівня підтримки з боку адміністрації. Запропоновано рекомендації щодо покращення умов праці педагогів для підвищення їхньої мотивації та ефективності роботи.
The research focuses on the analysis of the socio-psychological conditions of job satisfaction among preschool education teachers. The study examines theoretical approaches to job satisfaction, factors influencing satisfaction levels, and presents empirical research findings. The results indicate that job satisfaction is influenced by social climate, organizational tension, professional development opportunities, and administrative support. Recommendations are proposed to improve working conditions for teachers, enhancing their motivation and work efficiency.
Опис
Ключові слова
задоволеністьпрофесійноюдіяльністю, соціально- психологічні умови, педагоги, дошкільна освіта, професійний розвиток
Бібліографічний опис
Царьова Тетяна Соціально-психологічні умови задоволеності професійною діяльністю педагогів закладу дошкільної освіти Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністью 053 “Психологія”, Державний торговельно-економічний університет Репозитарій Державного торговельно-економічного університету