Формування позитивного іміджу менеджера з продажів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті висвітлено фактори, які можуть сприяти формуванню позитивного іміджу менеджера з продажу з психологічної точки зору. Досліджено вплив комунікативних навичок, трансформаційного лідерства, емоційного інтелекту, позитивної командної куль¬туру та досвіду продажів на імідж менеджера з продажів і продуктивність його команди.

Опис

Ключові слова

імідж, позитивний імідж, менеджер з продажів, комунікативні навички, емоційний інтелект, image, positive image, sales manager, communication skills, emotional intelligence.

Бібліографічний опис

Марйоха, Я. (2025). Формування позитивного іміджу менеджера з продажів. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія. Психологічне забезпечення професійної діяльності працівників торговельно-економічного спрямування (с. 32–38). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages