Формування позитивного іміджу менеджера з продажів
Вантажиться...
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті висвітлено фактори, які можуть сприяти формуванню позитивного іміджу менеджера з продажу з психологічної точки зору. Досліджено вплив комунікативних навичок, трансформаційного лідерства, емоційного інтелекту, позитивної командної куль¬туру та досвіду продажів на імідж менеджера з продажів і продуктивність його команди.
Опис
Ключові слова
імідж, позитивний імідж, менеджер з продажів, комунікативні навички, емоційний інтелект, image, positive image, sales manager, communication skills, emotional intelligence.
Бібліографічний опис
Марйоха, Я. (2025). Формування позитивного іміджу менеджера з продажів. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія. Психологічне забезпечення професійної діяльності працівників торговельно-економічного спрямування (с. 32–38). Державний торговельно-економічний університет.