Критерії формування іміджу психолога як соціально-психологічного феномена
Вантажиться...
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто положення, що визначають зміст вивчення іміджу психолога. Проаналізовано наукові праці, які присвячені вивченню питання та проблематиці іміджу, зроблено висновки про поняття «професійний імідж психолога» – певний образ людини як фахівця, професіонала своєї справи, який формується в свідомості суспільства під впливом його професійних та особистих якостей.
Опис
Ключові слова
критерії формування, імідж, психолог, соціально-психологічний феномен, formation criteria, image, psychologist, socio-psychological phenomenon.
Бібліографічний опис
Ганишнюк, М. (2025). Критерії формування іміджу психолога як соціально-психологічного феномена. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія. Психологічне забезпечення професійної діяльності працівників торговельно-економічного спрямування (с. 13–17). Державний торговельно-економічний університет.