Критерії формування іміджу психолога як соціально-психологічного феномена

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто положення, що визначають зміст вивчення іміджу психолога. Проаналізовано наукові праці, які присвячені вивченню питання та проблематиці іміджу, зроблено висновки про поняття «професійний імідж психолога» – певний образ людини як фахівця, професіонала своєї справи, який формується в свідомості суспільства під впливом його професійних та особистих якостей.

Опис

Ключові слова

критерії формування, імідж, психолог, соціально-психологічний феномен, formation criteria, image, psychologist, socio-psychological phenomenon.

Бібліографічний опис

Ганишнюк, М. (2025). Критерії формування іміджу психолога як соціально-психологічного феномена. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія. Психологічне забезпечення професійної діяльності працівників торговельно-економічного спрямування (с. 13–17). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages