ОРГАНІЗАЦІЙНА ТА ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Формування позитивного іміджу менеджера з продажів(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Марйоха, Я.У статті висвітлено фактори, які можуть сприяти формуванню позитивного іміджу менеджера з продажу з психологічної точки зору. Досліджено вплив комунікативних навичок, трансформаційного лідерства, емоційного інтелекту, позитивної командної куль¬туру та досвіду продажів на імідж менеджера з продажів і продуктивність його команди.Документ Наукові підходи щодо мотивації персоналу організації(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Макуха, Р.У сучасних дослідженнях виокремлюють три групи теорій мотивації: на основі історичного досвіду поведінки людини під час роботи; зміст значення, який відображає людські потреби; процес нагородження результатів роботи працівників. До мотиваційних інструментів працівників відносять зовнішні та внутрішні фактори. Генезис розвитку теорій мотивації свідчить, що кожна наступна включає більше мотиваційних факторів, які впливають на результати роботи бізнес-персоналу.Документ Роль комунікативних умінь і навичок у торговельній діяльності(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кухтевич, Є.У статті розглядається теоретичний аналіз взаємозв’язку між комунікативними вміннями та навичками успішної торговельної діяльності. Дослідження базується на наукових підходах, що дозволили визначити компоненти комунікативних умінь та навичок, порядок їх формування та особливості їх застосування в контексті торговельної діяльності.Документ Теоретичні основи дослідження проблеми гендерної взаємодії персоналу комерційної організації(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Заболотний, М.У статті наведено результати аналізу проблеми гендерної взаємодії персоналу комерційної організації. Визначено психологічна сутність та структура гендерної взаємодії. Розглянуті організаційні чинники гендерної взаємодії персоналу комерційної організації.Документ Критерії формування іміджу психолога як соціально-психологічного феномена(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ганишнюк, М.У статті розглянуто положення, що визначають зміст вивчення іміджу психолога. Проаналізовано наукові праці, які присвячені вивченню питання та проблематиці іміджу, зроблено висновки про поняття «професійний імідж психолога» – певний образ людини як фахівця, професіонала своєї справи, який формується в свідомості суспільства під впливом його професійних та особистих якостей.Документ Гендерні особливості адаптаційних механізмів психіки менеджерів у торговельній сфері в умовах війни(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Біленко, О.В статті проаналізовано адаптаційні механізми психіки людини в умовах війни, акцентуючи увагу на гендерних особливостях та торгівельній сфері в Україні.