075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Назва
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікаційна стратегія просування інноваційного продукту(DTEU, 2024-12) Ченакала Ігоря Сергійовича; Бондаренко Олена СергіївнаЧенакал І.С. «Комунікаційна стратегія просування інноваційного продукту» (ФОП «Хоптинець Анатолій Вікторович», агенція нерухомості «Realestkyiv»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Трейд-маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування комунікаційної стратегії підприємства на ринку нерухомості. Досліджено маркетингове середовище агенції нерухомості «Realestkyiv» (ФОП «Хоптинець Анатолій Вікторович»), визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу комунікаційних заходів підприємства було розроблено оновлену комунікаційну стратегію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти та засоби, визначено основні складові бюджету, розроблено макети комунікаційних повідомлень. Ключові слова: комунікаційна стратегія, логотип, соціальні мережі, дописи, пости. Chenakal I.S. "Communication strategy for the promotion of an innovative product" (FOP "Khoptynets Anatoliy Viktorovych", real estate agency "Realestkyiv"). - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Trade- marketing". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the company's communication strategy in the real estate market. The marketing environment of the real estate agency "Realestkyiv" (FOP "Hoptynets Anatoliy Viktorovych") was studied, the strengths and weaknesses of the company's activity were determined. As a result of the analysis of the company's communication activities, an updated communication strategy was developed, goals, target audience, main tools and means were determined, the main components of the budget were determined, and layouts of communication messages were developed. Keywords: communication strategy, logo, social networks, posts, posts.Документ Маркетингові інструменти в електронній комерції(DTEU, 2024-12) Ніколаєва Івана Олексійовича; Василишина Любов МиколаївнаНіколаєв І. О. Маркетингові інструменти в електронній комерції. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Трейд-маркетинг». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу та вдосконаленню маркетингових інструментів електронної комерції на прикладі інтернет-магазину «NataNiko». У роботі розглянуто теоретичні основи електронної комерції, визначено сутність та значення маркетингових інструментів для успішного функціонування інтернетмагазинів. На основі проведених досліджень розроблено стратегію вдосконалення маркетингових інструментів, включаючи впровадження Telegram-бота, активізацію контекстної реклами та покращення SEO-стратегії. Ключові слова: електронна комерція, маркетинг, інтернет-магазин, маркетингові інструменти, стратегія, SWOT-аналіз. Nikolaev I. O. Marketing Tools in E-commerce. – Manuscript. Qualification work for the specialty 075 "Marketing," under the educational and professional program "Trade Marketing." – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The qualification work is dedicated to the analysis and improvement of marketing tools in e-commerce using the example of the online store "NataNiko." The study examines the theoretical foundations of e-commerce, defining the essence and significance of marketing tools for the successful operation of online stores. Based on the conducted research, a strategy for enhancing marketing tools has been developed, including the implementation of a Telegram bot, the activation of contextual advertising, and the improvement of SEO strategies. Keywords: e-commerce, marketing, online store, marketing tools, strategy, SWOT analysis.Документ Стратегія просування бренду торговельного підприємства(DTEU, 2024-12) Ємельянової Ярослави Олексіївни; Василишина Любов МиколаївнаЄмельянова Я. О. Стратегія просування бренду торговельного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Трейд-маркетинг». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу та вдосконаленню просування бренду торговельного підприємства на прикладі інтернет-магазину автозапчастин. У роботі розглянуто теоретичні аспекти стратегії просування бренду, визначено принципи SMART при реалізації стратегії просування бренду. На основі проведених досліджень запропоновано напрями удосконалення стратегії просування бренду інтернет-магазину автозапчастин. Ключові слова: бренд, стратегія просування, ідентичність, цінність, торговельне підприємство, інтернет-магазин, маркетингове середовище. emelianova Ya. O. Brand promotion strategy of a trading company. – Manuscript. Qualification work for the specialty 075 "Marketing," under the educational and professional program "Trade Marketing." – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. Qualification work is devoted to the analysis and improvement of promotion of the brand of a trading enterprise on the example of an online store of auto parts. The work deals with the theoretical aspects of brand promotion strategy, defines the principles of SMART when implementing a brand promotion strategy. On the basis of the conducted researches, directions of improvement of the strategy of promotion of the brand of the online store of auto parts are proposed. Keywords: brand, promotion strategy, identity, value, trade enterprise, online store, marketing environment.Документ Управління маркетинговою діяльністю у трейд-маркетингу(DTEU, 2024-12) Шмиглюк Євгенії Геннадіївни; Коноплянникова Маріанна АнатоліївнаШмиглюк Є. Г. Управління маркетинговою діяльністю у трейд- маркетингу. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Трейд-маркетинг». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам застосування інструментів трейд-маркетингу які сприяють підвищенню конкурентоспроможності компаній у динамічному бізнес-середовищі. Розкрито сутність та визначено класифікацію інструментів трейд-маркетингу, доведено доцільність їх застосування в маркетинговій діяльності компаній. Проведено аналіз сучасних трендів у сфері трейд-маркетингу, зокрема цифровізації, персоналізації та інтеграції з соціальними мережами. На прикладі діяльності ТОВ «Бест Лізинг» виявлено сильні та слабкі сторони реалізації трейд-маркетингової стратегії, що стало основою для розробки рекомендацій щодо її вдосконалення. Пропонується запровадження чіткої SMM-стратегії, яка включає використання інструментів трейд-маркетингу в соціальних мережах для зміцнення позицій компанії на ринку та посилення взаємодії з клієнтами. Ключові слова: маркетинг, трейд-маркетинг, соціальні мережі, стратегія, SMM, інструменти трейд-маркетингу. Shmygliuk E. G. Management of marketing activities in trade marketing. – Manuscript. Qualification work in specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Trade Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of the use of trade marketing tools that contribute to increasing the competitiveness of companies in a dynamic business environment. The essence and classification of trade marketing tools are revealed, the feasibility of their use in the marketing activities of companies is proven. An analysis of modern trends in the field of trade marketing, in particular digitalization, personalization and integration with social networks, is carried out. Using the example of the activities of LLC "Best Leasing", the strengths and weaknesses of the implementation of the trade marketing strategy are identified, which became the basis for developing recommendations for its improvement. The introduction of a clear SMM strategy is proposed, which includes the use of trade marketing tools in social networks to strengthen the company's position in the market and enhance interaction with customers. Keywords: marketing, trade marketing, social networks, strategy, SMM, trade marketing tools.