БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ: МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ: МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ за Назва
Зараз показуємо 1 - 60 з 601
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ACADEMIC INTEGRITY AND ETHICAL BEHAVIOR IN EUROPEAN COMPANIES(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Bondarenko, OlenaДокумент ACADEMIC INTEGRITY AS A BRAND STRENGTH FACTOR OF A HIGHER EDUCATION INSTITUTION(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Yahelska, KaterynaДокумент ADVERTISING THROUGH THE CENTURIES: A HISTORICAL EXCURSION(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Bondarenko Olena; Knights Mark; State University of Trade and EconomicsДокумент AI-BASED MARKETING COMMUNICATIONS(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Smaliy Tamara; State University of Trade and EconomicsДокумент AI-BASED VISUAL DESIGN IN DIGITAL MARKETING(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Meng Zhang; Visual Communication Design, ChinaДокумент ANALYSIS OF BRAND DNA IN THE PROCESS OF MARKETING ACTIVITIES(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Fayvishenko, Е.; Yahelska, Kateryna; Державний торговельно-економічний університетДокумент APPROACHES TO UNDERSTANDING THE BRAND DEVELOPMENT MANAGEMENT SYSTEM(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Kumar, А.; Yahelska, КaterynaДокумент AR ТА VR-ТЕХНОЛОГІЇ У КОМУНІКАЦІЯХ БРЕНДІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Голік Оксана; Державний торговельно-економічний університетДокумент ARTIFICIAL INTELLIGENCE ROLE IN THE DIGITAL MARKETING OF BRANDS(State University of Trade and Economics, 2024) Ponomarenko, IhorДокумент BRAND COMMUNICATIONS OF THE COMPANY IN THE STATIONERY MARKET(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Postnikov Mykhailo; Chepelenko Anzhelika; State University of Trade and EconomicsДокумент BRAND MANAGEMENT IN THE METAVERSE CONCEPT(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Yahelska Kateryna; Veselá Natálie; State University of Trade and EconomicsДокумент BRAND MANAGEMENT OF LOGISTICS COMPANIES(State University of Trade and Economics, 2024) Pankina, ValeriiaДокумент BRAND OF CULTURE: MUSIC AND WORDS(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Fayvishenko, Diana; Sidielnikov, Danylo; Державний торговельно-економічний університетДокумент BRAND STRATEGIES FORMATION ON MARKETPLACES(State University of Trade and Economics, 2024) Yahelska, Kateryna; Veselá, NatálieДокумент BRAND STRATEGY OF THE ENTERPRISE(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Kalinchuk Anhelina; Yahelska Kateryna; State University of Trade and EconomicsДокумент BRAND-MANAGEMENT AS A SUCCESS FACTOR(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Grimberger, V.Документ BRANDING IN STRATEGIC CHANGE MANAGEMENT OF NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ladychenko Oleksandra; State University of Trade and EconomicsДокумент BRANDING OF THE SERVICE SECTOR IN THE FORMATION OF CONSUMER DECISIONS(State University of Trade and Economics, 2025) Vaha, Karina; Yahelska, KaterynaДокумент CHANGING THE TONE OF VOICE OF COMPANIES DURING THE WAR AS A KEY FACTOR IN MARKET SURVIVA(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Piatunina, M.; Karkuska, OleksandrДокумент CHATGPT ТА ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ – НОВІ ІНСТРУМЕНТИ У РОБОТІ МАРКЕТОЛОГА ТА БРЕНД-МЕНЕДЖЕРА(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Яцюк, Дмитро; Державний торговельно-економічний університетДокумент CREATION AND DEVELOPMENT OF INSTAGRAM PAGES FOR MANUFACTURING COMPANIES(State University of Trade and Economics, 2024) Chunikhina, Tetіana; Tsys, KaterynaДокумент CURRENT MOBILE APP BRANDING TOOLS(State University of Trade and Economics, 2025) Yukhymenko Yuliana; Samchuk Volodymyr; State University of Trade and EconomicsДокумент CUSTOMER EXPERIENCE IN BRAND DEVELOPMENT(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Bobrovnyk, D. Bondar, T.Документ DEVELOPMENT OF CONTENT STRATEGY FOR SOCIAL NETWORKS(State University of Trade and Economics, 2024) Pidkovka, Tеtiana; Chunikhina, TеtianaДокумент DIGITAL BRANDING IN CREATING CUSTOMER EXPERIENCES OF MEDICALINSTITUTIONS(State University of Trade and Economics, 2024) Iankovets, TatianaДокумент DIGITAL MARKETING IN THE FINANCIAL SECTOR(State University of Trade and Economics, 2024) Syed, Mohd ShahzebДокумент DIGITAL-MARKETING SOFTWARE(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Popadin, V.; Iankovets, Tatiana; Державний торговельно-економічний університетДокумент DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ БІЗНЕС-ІНСТРУМЕНТ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Сидорчук Юлія; Державний торговельно-економічний університетДокумент E-COMMERCE AS A TOOL TO INCREASE BUSINESS COMPETITIVENESS(State University of Trade and Economics, 2024) Medvedieva, KaterynaДокумент ENVIRONMENTAL TRENDS IN LOGISTICS. IN O. S. BONDARENKO(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Bozhko Oleksandr; State University of Trade and EconomicsДокумент EVENT MARKETING EXPERIENCE DRIVERS(State University of Trade and Economics, 2024) Samchuk, VolodymyrДокумент EVENT-МАРКЕТИНГ У КРИЗОВИХ УМОВАХ: АДАПТАЦІЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ В УКРАЇНІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Лук’янова Марія; Кононенко Ганна; Державний торговельно-економічний університетДокумент FORMATION OF FASHION INDUSTRY BRAND STRATEGY: MODERN TECHNOLOGIES(State University of Trade and Economics, 2024) Ivanova, Alisa; Yahelska, KaterynaДокумент GREEN BRANDING VS GREENWASHING AND ITS INFLUENCE ON CONSUMERS(State University of Trade and Economics, 2024) Tashcheva, ElizabethДокумент HOW MARKETING WORKS DURING WAR(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Chernysh, Тetiana; Державний торговельно-економічний університетДокумент HYPER-PERSONALIZED MARKETING BASED ON ARTIFICIAL INTELLIGENCE(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ponomarenko Ihor; State University of Trade and EconomicsДокумент INFLUENCE-МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ БРЕНДУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Бурець Олексій; Черниш Тетяна; Державний торговельно-економічний університетДокумент INFLUENCE-МАРКЕТИНГ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ БРЕНДУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Науменко Дар’я; Черниш Тетяна; Державний торговельно-економічний університетДокумент INSTAGRAM STORIES У МАРКЕТИНГОВІЙ ВОРОНЦІ ПРОДАЖУ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Іванусенко, А.; Чуніхіна, Тетяна; Державний торговельно-економічний університетДокумент INTERNATIONAL PRODUCT LIFE CYCLE THEORY(State University of Trade and Economics, 2024) Ilnytskyi, Denys; Samchuk, VolodymyrДокумент INVESTIGATION OF THE IMPACT OF INTERNET TECHNOLOGIES ON BRAND COMMUNICATION(State University of Trade and Economics, 2024) Sereda, Yaroslava; Samchuk, VolodymyrДокумент KEY APPROACHES AND DIGITAL TOOLS FOR PROFESSIONAL SUCCESS(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Alfimova Viktoriia; Yahelska Kateryna; State University of Trade and EconomicsДокумент LINKEDIN У ПРОСУВАННІ БРЕНДУ СЕРВІСНИХ КОМПАНІЙ У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Капилова Анна; Державний торговельно-економічний університетДокумент MARKETING EFFECTS OF SPONSORSHIP(State University of Trade and Economics, 2024) Bondarenko, Olena; Knights, MarkДокумент MARKETING STRATEGIES OF GLOBAL BRANDS IN ARAB MARKETS(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Kniaziev Albert; Kyiv National Linguistic UniversityДокумент MEDIA BRAND IN THE AGE OF INFORMATION OVERLOAD: STRATEGIES FOR KEEPING CONSUMERS’ ATTENTION(2025) Kyianytsia Ivan; State University of Trade and EconomicsДокумент MODERN DIGITAL MARKETING TOOLS(State University of Trade and Economics, 2024) Melnyk, MarynaДокумент MODERN MARKETING TECHNOLOGIES AND BRANDING TOOLS(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Pashynskyi Bohdan; Chernysh Olha; State University of Trade and EconomicsДокумент MODERN MARKETING TECHNOLOGIES AND INNOVATIONS(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Medvedieva, Kateryna; Державний торговельно-економічний університетДокумент ORGANIZATION OF MARKETING SERVICE AT THE ENTERPRISE(State University of Trade and Economics, 2024) Chumak, DaniilДокумент RACE-ТЕХНОЛОГІЯ ПРИ РОЗРОБЛЕННІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ БРЕНДУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хитра, ЯнаДокумент ROLE OF BRAND IN ENTERPRISE COMPETITIVENESS MANAGEMENT(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Kalaman, O.; Mandrykin, D.Документ SEO-МАРКЕТИНГ У БІЗНЕСІ: ОСНОВНІ ІНСТРУМЕНТИ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Козленко, Анастасія; Чуніхіна, ТетянаДокумент SEO-ОПТИМІЗАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ САЙТІВ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Усачова, Софія; Черниш, ТетянаДокумент SEO-ПРОСУВАННЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Самолюк, А.; Бродюк, Ірина; Державний торговельно-економічний університетДокумент SMM В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Пазьоха, А.; Василишина, Любов; Державний торговельно-економічний університетДокумент SMM У FOOD-ІНДУСТРІЇ: ЯК ЗАЛУЧАТИ КЛІЄНТІВ ЧЕРЕЗ СОЦМЕРЕЖІ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Миколаєнко Ольга; Державний торговельно-економічний університетДокумент SMM ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ БРЕНДУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Васильєва, Анна; Черниш, ТетянаДокумент SMM-СТРАТЕГІЯ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Камал, МаркДокумент SMM-СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Загоруйко Діана; Штанова Альона; Державний торговельно-економічний університет