МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3 за Ключові слова "consumers"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка програм лояльності у сфері ресторанного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Никонюк, С.У статті досліджено ключові фактори, які впливають на ефективність таких програм. Виокремлено основні елементи програми лояльності. Визначено цілі програми лояльності. Охарактеризовано основні підходи до підвищення ефективності програм лояльності ресторанів. Систематизовано види програм лояльності, які використовуються в ресторанах. Аргументовано на важливості впровадження програм лояльності в ресторанах як передумови для підвищення рівня їх відвідуваності.Документ Цифрові технології розширення сервісу та підтримки споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Голумбієвський, Д.У статті досліджено сутність понять «цифровізація» та «цифрова трансформація». Детально описано сучасні тенденції розвитку ринку та необхідність трансформації для сфери послуг. Проаналізовано переваги та недоліки застосування цифрових технологій у процесі підтримки споживачів. Окрему увагу приділено цифровій трансформацій у фінансовому секторі на прикладі діяльності «Сенс Банку» у секторі цифровізації послуг для клієнтів.