МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 3 за Ключові слова "brand"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз стратегій просування бренду в торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ємельянова, Я.У статті досліджено теоретико-методичні і прикладних аспекти аналізу стратегій просування бренду в торгівлі. Обґрунтовано теоретичні засади просування бренду в торгівлі. Охарактеризовано методи та інструменти просування бренду. Проведено аналіз стратегій просування бренду в сучасній торгівлі. Доведено актуальність стратегій просування, пов’язаних з цифровізацією торгівлі, а також підвищеною увагою до створення значущих і емоційних вражень від бренду. Представлено приклади відомих компаній, які реалізують успішні стратегій брендингу.Документ Медіастратегії підприємства у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Крякіна, О.Мета статті полягає у дослідженні особливостей формування медіастратегії підприємства у соціальних мережах для забезпечення його комерційного успіху у довгостроковій перспективі. Визначено роль соціальних мереж у просуванні товарів та послуг в умовах цифрових технологій та представлено етапи формування медіастратегії. Наголошено на важливості системного моніторингу та аналізу результатів і метрик ефективності медіастратегії бренду у соціальних мережах.