МІЖНАРОДНИЙ СПОРТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ СПОРТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ за Ключові слова "management"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методи управління спортивно-рекреаційними івентами(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Крутова, К.В статті розглядається спортивний івент-менеджмент як складний процес плану-вання, організації та проведення спортивних заходів різного масштабу, а також аналі-зується характеристика різних методів управління спортивно-рекреаційними івентами, які застосовуються під час етапів підготовки до заходу даного типу.Документ Управління репутацією спортивного підприємтсва «Рівненська обласна федерація тайського боксу (Муай тай)»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Савінський, Т.В статті з’ясовано роль та необхідність управління репутацією спортивного підприємства «Рівненська обласна федерація тайського боксу (МУАЙ ТАЙ)» м. Рівне. Також з’ясовано сутність репутації цього спортивного підприємства. Розглянуто ряд стратегій та підходів бренд-менеджменту, що використовуються в управлінні репутацією спортивного підприємства. Розглянуто основні складові стратегії комунікації спортивного підприємства. Сформовано рекомендації щодо подальшого підвищення репутації спортивного підприємства за рахунок сучасного контент-маркетингу. Розглянуто способи впливу реклами на репутацію. Розглянуто алгоритм формування репутації та джерела фінансування заходів підвищення репутації підприємства. Узагальнено позитивні та негативні сторони репутації спортивного підприємства.