МІЖНАРОДНИЙ СПОРТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МІЖНАРОДНИЙ СПОРТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості маркетингової стратегії спортивно-рекреаційної організації(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Загородній, А.У статті уточнено зміст поняття «маркетингова стратегія» в аспекті її формування у спортивно-рекреаційних організаціях. Охарактеризовано основні сутнісні ознаки маркетингової стратегії для спортивно-рекреаційної організації. Наведено характеристику особливостей формування маркетингової стратегії спортивно-рекреаційної організації.Документ Особливості управління маркетингом спортивної федерації(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Заїка, А.В статті проаналізовано особливості управління маркетингом у спортивних організаціях. Обґрунтовано динамічний характер спортивного маркетингу, який зазнав значних змін у зв’язку зі зростанням популярності спорту та розширенням спортивної індустрії. Проаналізовано ключові інтерпретації спортивного маркетингу різними вченими для формування комплексного розуміння концепції. Дослідження підкреслює, як спортивний маркетинг переплітає пристрасть та емоції, пов’язані зі спортом, з комерційними цілями різних зацікавлених сторін, включаючи спортивні організації, команди, спортсменів та спонсорів. Розглянуто особливості управління маркетингом у спортивних федераціях, зокрема в Україні.. Для подолання викликів, з якими стикаються спортивні федерації, рекомендуються такі стратегії, як інноваційні маркетингові кампанії, підходи, орієнтовані на вболівальників, стратегічні партнерства, маркетинг на основі даних та розвиток масового спорту. Дослідження підкреслює важливість ефективного маркетингового менеджменту для стійкості та успіху спортивних федерацій, особливо в контексті триваючого російсько-українського конфлікту.Документ Методи управління спортивно-рекреаційними івентами(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Крутова, К.В статті розглядається спортивний івент-менеджмент як складний процес плану-вання, організації та проведення спортивних заходів різного масштабу, а також аналі-зується характеристика різних методів управління спортивно-рекреаційними івентами, які застосовуються під час етапів підготовки до заходу даного типу.Документ Управління спортивно-рекреаційною організацією: комунікативний процес(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Курілов, Д.У статті розглянуто сутність поняття комунікації як специфічної функції управління, яка визначає передачу і обмін інформацією в спортивно-рекреаційній організації з метою впливу на неї. Окреслено основні елементи комунікаційного процесу та відзначено його універсальність для дослідження питань комунікацій. Виділено основні аспекти комунікації, які мають найбільш важливе значення для оцінки змісту управлінської діяльності у сфері спорту.Документ Особливості інноваційної стратегії спортивно-рекреаційної організації(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Проценко, Є.У статті уточнено зміст поняття «інновації» та «інноваційна стратегія» в аспекті функціонування сфері спортивно-рекреаційного бізнесу. Охарактеризовано основні сутнісні ознаки інновацій та інноваційної стратегії для спортивно-рекреаційної організації. Наведено характеристику особливостей формування інноваційної стратегії спортивно-рекреаційної організації.Документ Управління репутацією спортивного підприємтсва «Рівненська обласна федерація тайського боксу (Муай тай)»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Савінський, Т.В статті з’ясовано роль та необхідність управління репутацією спортивного підприємства «Рівненська обласна федерація тайського боксу (МУАЙ ТАЙ)» м. Рівне. Також з’ясовано сутність репутації цього спортивного підприємства. Розглянуто ряд стратегій та підходів бренд-менеджменту, що використовуються в управлінні репутацією спортивного підприємства. Розглянуто основні складові стратегії комунікації спортивного підприємства. Сформовано рекомендації щодо подальшого підвищення репутації спортивного підприємства за рахунок сучасного контент-маркетингу. Розглянуто способи впливу реклами на репутацію. Розглянуто алгоритм формування репутації та джерела фінансування заходів підвищення репутації підприємства. Узагальнено позитивні та негативні сторони репутації спортивного підприємства.Документ Мотиваційні стратегії для підвищення продуктивності професійних футбольних команд(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кравченко, В.В статті аналізуються основні теоретичні підходи до мотивації персоналу, визначаються ключові фактори, що впливають на мотивацію працівників та пропонується інтегрована модель мотиваційної системи, адаптована до умов сучасної України. Результати дослідження можуть бути використані для формування ефективної корпоративної культури, залучення та утримання висококваліфікованих фахівців, а також підвищення рентабельності спортивних установ.