2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "business adaptability."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетинг-менеджмент в умовах цифрової трансформації та воєнного стану(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гаспарянц, А.Маркетинг-менеджмент є надзвичайно важливим компонентом сучасної бізнес-стратегії, який забезпечує узгодженість цілей компанії з потребами клієнтів та динамікою ринку. В умовах цифрової трансформації та викликів, спричинених воєнним станом, роль Маркетинг-менеджменту істотно змінюється, вимагаючи від компаній швидкої адаптації та впровадження інноваційних підходів. У статті досліджуються особливості управління маркетингом в умовах цифрової економіки та кризових ситуацій, спричинених воєнними діями. Розглянуто ключові стратегії та інструменти, які дають змогу компаніям ефективно функціонувати та підтримувати зв’язок із клієнтами в умовах невизначеності.