2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "branding"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ Аналiз та оцiнка маркетингових комунiкацiй у соцiальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Іванусенко, А.У сучасному цифровому середовищi соцiальнi мережi стали невiд’ємною складовою системи маркетингових комунiкацiй. Для компанiї Nemiroff, одного з провiдних виробникiв алкогольної продукцiї в Українi та за її межами, ефективна комунiкацiя у соцiальних мережах є критично важливою для формування iмiджу бренду, залучення нових споживачiв i пiдтримки лояльностi iснуючих. Ця стаття спрямована на аналiз i оцiнку маркетингових комунiкацiй компанiї Nemiroff у соцiальних мережах з метою виявлення ефективних iнструментiв та зон для подальшого вдосконалення.
- Документ Бренд як стратегічний інструмент партнерських відносин: підходи до управління(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Пустоварова, І.Стаття присвячена дослідженню ролі бренду як стратегічного інструменту формування партнерських відносин. Визначено, що в умовах конкуренції бренд є не лише маркетинговим активом, а й репутаційним капіталом, що впливає на довіру та співпрацю. Розглянуто функції бренду в B2B-сегменті та проаналізовано сучасні підходи до управління брендом. Доведено, що сприйняття бренду стратегічними партнерами залежить від репутації, ціннісної сумісності, цифрової присутності та фінансової стабільності.
- Документ Брендинг виробників курятини на міжнародних ринках(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Приймак, С.В статті досліджено сутність особливості брендингу на міжнародних ринках, розглянуто фактори зростання популярності глобальної бренд-стратегії та брендингу, досліджено передумови ефективного просування бренду на міжнародних ринках, охарактеризовано особливості трансформацій інструментів цифрового маркетингу та його використання для сприяння впізнаності бренду на світового ринку курятини.
- Документ Клієнтоорієнтованість у брендингу мережі магазинів «EVA»(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Фесенко, М.У статті розглянуто основні аспекти та принципи клієнтоорієнтованості спо-живачів як основи розвитку сучасного брендингу ТОВ «EVA», розглянуто основну програму лояльності для споживачів розроблено пропозиції щодо удосконалення клієнтоорієнтованості як основи розвитку сучасного брендингу.
- Документ Рекламні колаборації у fashion-індустрії(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Кофто, К.У статті проаналізовано основні напрями колаборацій між брендами як сучасний інструмент просування брендів у fashion-індустрії, а також виявлено їх вплив на формування споживчого попиту. Розглянуто успішні приклади колаборацій світових брендів та їхній вплив на зростання впізнаванності бренду. Визначено сильні та слабкі сторони колаборацій брендів та їх взаємний вплив.
- Документ Розвиток бренду в цифровому середовищі на ринку молокопереробних підприємств України(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Щербина, М.У статті визначено ключові особливості та інструменти цифрового брендингу, релевантні для підприємств молокопереробної галузі. Зокрема важливість побудови довіри і прозорості для швидкопсувної продукції. Проаналізовано основні цифрові активи й тактики, що використовуються в галузі, а також критерії їх оцінки. Ідентифіковано основні виклики та можливості цифрового розвитку бренду для українських молокопереробних підприємств.
- Документ Розробка іміджевих стратегій підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Резник, О.У сучасному конкурентному бізнес-середовищі імідж підприємства став одним із найважливіших нематеріальних активів, що безпосередньо впливає на його ринкову позицію та фінансові результати. Розробка ефективної іміджевої стратегії потребує комплексного підходу, який враховує особливості галузі, цільової аудиторії та ринкових тенденцій. Особливо актуальним є дослідження іміджевих стратегій для підприємств аграрного сектору, де традиційно маркетингові питання відігравали другорядну роль порівняно з виробничими аспектами. Проте, із глобалізацією ринків та посиленням конкуренції, аграрні підприємства все більше усвідомлюють необхідність системного підходу до формування свого іміджу. Стаття присвячена аналізу класичних та інноваційних підходів до розробки іміджевих стратегій з особливим фокусом на специфіку аграрного бізнесу.
- Документ Інструменти побудови рекламної кампанії(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ужва, Ю.У статті досліджується розвиток піходів до створення сильного бренду. Проаналі-зовано сучасні підходи до формування рекламних кампаній за допомогою різних підходів до брендингу. Проаналізовано сучасну класифікацію брендів. Визначено тренди у сфері визначення ефективності рекламних кампаній.