2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "brand strength index"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Планування розвитку бренду: теоретичні засади(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Пастернак, Т.У статті розглянуто теоретичні та практичні засади планування розвитку бренду на прикладі компанії ТОВ «ДЕКАТЛОН УКРАЇНА», що є представником міжнародної мережі спортивних товарів. Проаналізовано сучасні підходи до планування розвитку бренду та маркетингова діяльність компанії ТОВ «ДЕКАТЛОН УКРАЇНА». На основі проведенного аналізу, визначено ключову модель розвитку бренду, що забезпечує успішність просування на ринку. Окреслено роль омніканального маркетингу, що впливає на стійкий розвиток бренду в умовах високої турбулентності ринку. Запропоновано практичні рекомендації щодо ефективного планування бренду в умовах діджиталізації ринку.