2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "brand positioning"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ Позиціонування брендів у цифровому середовищі(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Офат, К.У статті розглянуто позиціонування брендів у цифровому середовищі на прикладі українського виробника військової амуніції East Gear. У фокусі – сучасні інструменти digital-комунікацій, особливості побудови бренд-стратегії в умовах війни та активної конкуренції на ринку тактичного спорядження. Досліджено актуальні підходи до формування унікального образу бренду, його впізнаваності, довіри цільової аудиторії та взаємодії з клієнтами через цифрові канали. Проаналізовано сильні сторони та виклики, з якими стикається бренд у процесі цифрового позиціонування.