2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "brand equity"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бренд як стратегічний інструмент партнерських відносин: підходи до управління(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Пустоварова, І.Стаття присвячена дослідженню ролі бренду як стратегічного інструменту формування партнерських відносин. Визначено, що в умовах конкуренції бренд є не лише маркетинговим активом, а й репутаційним капіталом, що впливає на довіру та співпрацю. Розглянуто функції бренду в B2B-сегменті та проаналізовано сучасні підходи до управління брендом. Доведено, що сприйняття бренду стратегічними партнерами залежить від репутації, ціннісної сумісності, цифрової присутності та фінансової стабільності.