2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "automation"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Цифрові детермінанти трансформації маркетингового управління в ритейлі(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Каленченко, К.У статті досліджується вплив цифрових технологій на управління маркетингом у роздрібному бізнесі, аналізуючи фундаментальні зміни, що відбуваються в стратегіях та операційних процесах. Висвітлюються ключові цифрові інструменти, такі як Big Data, штучний інтелект, персоналізація та омніканальність, що трансформують взаємодію з клієнтами. Особливу увагу приділено оптимізації маркетингових кампаній, підвищенню ефективності залучення та утримання споживачів у цифрову епоху. Запропоновано практичні рекомендації для роздрібних компаній щодо адаптації до нових реалій та використання потенціалу цифрових інновацій.