2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "analytics"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ Маркетингові стратегії розвитку підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Прищепа, К.У статті досліджуються сучасні маркетингові стратегії розвитку підприємств у цифровому середовищі з фокусом на діяльність діджитал-маркетингових агентств. Особливу увагу приділено аналізу інструментів стратегічного планування, автоматизації маркетингу, аналітики поведінки споживачів та побудові омніканальної комунікації. Розглянуто кейс українського агентства ТОВ «Айлаін», що демонструє практичну реалізацію гнучкої, клієнтоорієнтованої стратегії, заснованої на Big Data, CRM-системах, SEO, контент-маркетингу та цифровій аналітиці. Стаття підкреслює важливість страте¬гічного мислення та технологічної інтеграції для досягнення конкурентних переваг у динамічному ринку.
- Документ Цифрові детермінанти трансформації маркетингового управління в ритейлі(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Каленченко, К.У статті досліджується вплив цифрових технологій на управління маркетингом у роздрібному бізнесі, аналізуючи фундаментальні зміни, що відбуваються в стратегіях та операційних процесах. Висвітлюються ключові цифрові інструменти, такі як Big Data, штучний інтелект, персоналізація та омніканальність, що трансформують взаємодію з клієнтами. Особливу увагу приділено оптимізації маркетингових кампаній, підвищенню ефективності залучення та утримання споживачів у цифрову епоху. Запропоновано практичні рекомендації для роздрібних компаній щодо адаптації до нових реалій та використання потенціалу цифрових інновацій.