2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Ключові слова "brand development"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Brand management strategies and their formation in the service sector(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Vaha, K.The article discusses the key strategies of brand management, the structure of a brand strategy, methods of strategy formation, basic principles and approaches to brand strategies in the service sectorДокумент Використання соціальних мереж у центрі фізичної реабілітації(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Овраменко, С.Стаття висвітлює ключові тенденції у використанні соціальних мереж, актуальні для центрів фізичної реабілітації в 2024 році. Розглядаються питання створення якісного відеоконтенту, залучення інфлюенсерів, інтеграції штучного інтелекту, а також використання соціальних платформ для розвитку бренду та взаємодії з клієнтами.Документ Створення брендів на засадах концепції відкритого маркетингу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Іщенко, А.Враховуючи актуальні потреби і запити споживачів, одним з ефективних методів розвитку бренду є концепція відкритого маркетингу. В даній статті розглянуто новий підхід до розуміння бренду, його формування та розвитку. Розглянуто основні принципи відкритого маркетингу і наведено рекомендації щодо встановлення довіри бренду з зацікавленими сторонами. Після ретельного опрацювання теоретичної основи розроблено метод формування відкритого бренду. У роботі докладно описано кожний етап, який необхідно пройти для того, щоб сформувати сильний відкритий бренд, а також оцінити ефектив-ність проведеної роботи.Документ Цифрові технологiї у брендингу ТОВ «Макарiв Пеллет»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Цись, К.У статтi розглянуто актуальнiсть впровадження цифрових технологiй у процеси брендингу промислового пiдприємства «МАКАРIВ ПЕЛЛЕТ». Особлива увага придiляється важливостi iнтеграцiї соцiальних мереж для пiдвищення впiзнаваностi бренду та конку-рентоспроможності на ринку.Документ Інструменти цифрового маркетингу в формуванні бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Самойлов, В.У статті досліджено сутність поняття «бренд», наведено маркетингові інструменти розвитку бренда. В досліджені покроково охарактеризовано кожен інструмент для створення і розвитку бренда з акцентом на SMM-забезпечення.