2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Ключові слова "brand concept"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Планування бренд-ідентичності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Левон, А.У статті розглянуто теоретичні підходи брендингу, створення бренду та його значення для компаній. Досліджено функції, стратегії та інструменти просування бренду. Розкрито поетапний процес створення бренду, його цінність та важливість для підприємств. Розглянуто основні етапи ефективного брендингу: аналіз, дизайн та розробка концепції. Виділеної описано дві моделі, які описують структуру особливостей бренду, модель чотиривимірного брендингу Т. Геда та модель «Колесо бренду». Проаналізувавши моделі, визначено важливі елементи ідентичності бренду, а саме: суть бренду, його цінності, індивідуальність та взаємовідносини зі споживачем.