2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Ключові слова "artificial intelligence"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання соціальних мереж у центрі фізичної реабілітації(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Овраменко, С.Стаття висвітлює ключові тенденції у використанні соціальних мереж, актуальні для центрів фізичної реабілітації в 2024 році. Розглядаються питання створення якісного відеоконтенту, залучення інфлюенсерів, інтеграції штучного інтелекту, а також використання соціальних платформ для розвитку бренду та взаємодії з клієнтами.Документ Маркетингова діяльність на ринку нерухомості(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Рябічева, Д.У статті наведено характеристику маркетингової діяльності на ринку нерухомості. Охарактеризовано стан ринку нерухомості України та наведено головні проблеми ринку нерухомості 2024 року. Розглянуто головні тенденції маркетингу нерухомості: тури VR і AR, застосування штучного інтелекту (ШІ), екологічно сталий маркетинг нерухомості, блокчейн для прозорості та безпеки, короткий відео контент, чат-боти та оптимізація голосового пошуку.Документ Маркетингові технології в рекламній діяльності торговельних мереж(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гордієнко, А.У статті розглянуто тенденції сучасних маркетингових технологій в рекламній діяльності торговельних мереж. Охарактеризовані ключові тенденції маркетингових тех¬нологій, розкрито значення та сутність мобільного маркетингу, а також визначено вплив маркетингових технологій на конкурентоспроможність торговельних мереж.Документ Розробка рекламної кампанії підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дем’яненко, М.У статті розглянуто ключові етапи створення ефективної рекламної стратегії в сучасних умовах. Проведено комплексний аналіз основних методів збору інформації для проведення рекламних кампаній. Розкрито специфіку використання генеративного штучного інтелекту для створення реклами.Документ Трейд-маркетинг у маркетинговій діяльності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шмиглюк, Є.У статті розглянуто сучасні тренди та інструменти використання трейд-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємств. Проаналізовано тренди застосування трейд-маркетингу у реальних компаніях. На основі цього зроблено висновок, що їх використання допоможе компаніям збільшити продажів, сприятиме утриманню існуючих клієнтів та залученню нових, підвищенню лояльності клієнтів, зміцненню зв’язку з брендом.Документ Цифрові технології: від штучного інтелекту до персоналізації послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ворошило, М.У статті розглянуто вплив цифрових технологій на розширення сервісів підтримки споживачів. Основні цифрові технології включають впровадження штучного інтелекту та чат-ботів, систем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), омніканальні платформи, переваги використання цифрових технологій для підтримки споживачів, включаючи підвищення швидкості обслуговування, підвищення якості обслуговування та персоналізацію послуг, виклики впровадження таких технологій, а також майбутні тренди, такі як розвиток штучного інтелекту, використання блокчейну для безпеки даних та віртуальна і доповнена реальність.Документ Інтернет-технології в маркетинговій діяльності компаній(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Німенко, О.Ця стаття спрямована на дослідження інформаційних технологій у контексті маркетингової діяльності, аналізуючи їх призначення, класифікацію та потенційні переваги для підприємств. Зростання технологічних інновацій не лише суттєво трансформувало підходи до обробки та аналізу даних, але й відіграє ключову роль у формуванні стратегій взаємодії з клієнтами.