2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Ключові слова "Brand development"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стратегічне позиціонування підприємства ТОВ «Мережа магазинів "Дніпро-М"» у бренд-менеджменті(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ратинський, Л.Ця стаття розглядає стратегічне позиціонування підприємства на прикладі ТОВ «Мережа магазинів «Дніпро-М»«, що спеціалізується на роздрібній торгівлі електро, бензо та ручного інструменту. Висвітлюється аналіз бренду, визначення цільової аудиторії та формування унікальної торгової пропозиції, ідентифікуються стратегічні напрями позиціонування на ринку та наводяться вектори маркетингової стратегії. Результати дослідження важливі для розуміння принципів та методів стратегічного управління брендом у сфері роздрібної торгівлі та можуть слугувати основою для подальших досліджень у галузі бренд-менеджменту та маркетингу.