МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ за Ключові слова "pricing management"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретичні засади формування revenue менеджменту готелю(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Козак, І.У статті проаналізовано такі ключові фактори: актуальність revenue менедж¬менту для готельного бізнесу, підкреслюється його значення в умовах конкуренції та ринкових змін; основні принципи revenue менеджменту, включаючи прогнозування попиту, управління ціноутворенням, сегментацію клієнтів та управління інвентарем; теоретичні підходи до формування revenue менеджменту, зокрема економічна теорія попиту та пропозиції, маркетингова сегментація та використання інформаційних систем управління доходами (RMS). А також у статті обґрунтовано важливість використання сучасних технологій та інструментів для ефективного управління доходами, що сприяє підвищенню рентабельності та конкурентоспроможності готелів, теоретичні підходи до формування revenue менеджменту, економічна теорія попиту та пропозиції The article analyzes the following key factors: the relevance of revenue management for the hotel business, emphasizing its importance in the context of competition and market changes; basic principles of revenue management, including demand forecasting, pricing management, customer segmentation and inventory management; theoretical approaches to the formation of revenue management, in particular, the economic theory of supply and demand, marketing segmentation and the use of revenue management information systems (RMS).